קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

סלמון בר מושרה

סלמון בר מושרה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון בר במרינדה. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 411 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו כוסברה, שמן זית, אבקת בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 86%. נסו סלמון אלסקה בר במרינדה וסלט אבוקדו עם גרגיר הנחלים, המבורגרים סלמון עם שמיר ואולד ביי (ולנצח בשווי של שנה של סלמון שנתפס בטבע!), ו סלמון פראי חם (מתכונים דומים).

הוראות

1
פילה העונה עם מלח ופלפל, אבקת בצל, פתיתי פלפל אדום. מניחים בצד בתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת בצלאבקת בצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד שמן זית, מיץ לימון, שום, חומץ בלסמי, סוכר, בצל ירוק וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
כוסברהכוסברה
שוםשום
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים מרינדה על סלמון; מכסים, ומקררים בין לילה, או לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
4
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מסדרים סלמון על סדין חרוך.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
6
מניחים בתנור שחומם מראש, ואופים במשך 5 דקות. להגדיל את החום ל 500 מעלות F (260 מעלות C), להפוך פילה, ו broil 5 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.