קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות74
מגזין

סלמון ברביקיו מעל ירקות מעורבים

סלמון ברביקיו מעל ירקות מעורבים
סלמון ברביקיו על ירקות מעורבים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 393 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם פלפל טחון, סלט ירקות, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-40 דקות. וזה יוצא מן הכלל. נסו סלמון צרוב על ירקות מעורבים, סלמון מצופה בעשב עם סלט ירקות מעורבים, ו 20 דקות פיצה בגריל עם סלמון מעושן וירקות מעורבים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים יחד אבקת צ ' ילי, אבקת שום, אבקת בצל, סוכר, מלח, allspice, כמון, פלפל לבן, ופפריקה. שמור 1 1/2 כפות של התערובת עבור ויניגרט, ומפזרים תערובת תבלינים הנותרים על פילה סלמון. מכסים ומקררים למשך 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת בצלאבקת בצל
פלפל לבןפלפל לבן
ויניגרטויניגרט
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
גרגר גריל שמן קל, ולהפיץ כמות קטנה של שמן זית על פילה סלמון. מבשלים סלמון 4 עד 5 דקות לכל צד, או עד בקלות flaked עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
שמן זיתשמן זית
מורחיםמורחים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
בקערה קטנה, מערבבים יחד קוקטייל מיץ עגבניות-ירקות, חומץ, עגבניות, שמן זית, ותערובת תבלינים שמורה להכנת ויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
קוקטייל מיץ ירקותקוקטייל מיץ ירקות
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים ירקות סלט בקערה גדולה, טפטוף עם ויניגרט, ולזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
ויניגרטויניגרט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מחלקים ירקות בין צלחות הגשה בודדות. למעלה כל צלחת עם פילה סלמון, וכפית כל ויניגרט שנותר על הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ויניגרטויניגרט
ירוקירוק

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ בלסמי או סיידרחומץ בלסמי או סיידר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון4(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלט ירקות מעורבים, שטוף ומיובשסלט ירקות מעורבים, שטוף ומיובש1קילוגרםפילה סלמוןפילה סלמון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקטייל מיץ עגבניות-ירקותקוקטייל מיץ עגבניות-ירקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץעגבניות קצוץ3(חוֹרֶף)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Coutses Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.