קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

סלמון וסרטנים (שרימפס) עם שמיר וסיד איולי

סלמון וסרטנים (שרימפס) עם שמיר וסיד איולי
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? סלמון וסרטנים (שרימפס) עם שמיר וסיד איולי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 229 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. לכו לחנות ותביאו שרימפס ענק, סלמון, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. נסו סלמון וסרטנים עם שמיר & סיד aïoli, פשטידות דגים עם סלמון מעושן, סרטנים ושמיר, ו מיני עוגת סלמון עם לימון-שמיר איולי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.