קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

סלמון חרדל מתוק

סלמון חרדל מתוק
סלמון חרדל מתוק עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפ ופסקאטרי משרת 4 . מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. 90 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם סוכר חום, מיץ לימון, פילה סלמון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 98%, וזה מצוין. סלמון מזוגג חרדל מתוק לגריל, פילה סלמון מזוגג חרדל מתוק, ו סלמון ארז עם ויניגרט חרדל מתוק דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים סלמון על 15 אינץ'. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מזלפים מיץ לימון; מברישים בחרדל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
3
מפזרים סוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 375 מעלות למשך 12-15 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מרתפי דרגונט. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 45 דולר.
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד פריצת ניצנים מוקדמת ,ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי רגיל האט את הגפנים באופן משמעותי. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי ליין יש אופי פירות גדול, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.