קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

סלמון מזוגג מייפל

סלמון מזוגג מייפל
סלמון מזוגג מייפל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 255 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. אם יש לכם פילה סלמון, סוכר חום, סירופ מייפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: סלמון מזוגג סויה מייפל, סלמון מזוגג מייפל, ו סלמון מזוגג מייפל.

הוראות

1
הכן גריל, חימום עד בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב הראשון 5 מרכיבים.
3
מפזרים דגים עם מלח; לשפשף עם תערובת פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
דגיםדגים
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
מניחים דגים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
טפטוף דגים עם סירופ; גריל 1 דקה או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.