קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סלמון מזוגג מירין

סלמון מזוגג מירין
מירין סלמון מזוגג עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 53 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 644 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם חומץ יין אורז, מירין, כוסותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. נסו סלמון מזוגג מירין, פטריות זיגוג מירין, ו מירין-סלמון מבושל עם סלט אביב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המירין, סוכר חום ורוטב סויה בצלחת רדודה שתיקח את כל 4 חתיכות של סלמון, ולשרות את הסלמון בו במשך 3 דקות בצד הראשון ו 2 דקות בשנייה. בינתיים לחמם מחבת גדולה לא מקל על הכיריים.מבשלים את הסלמון במחבת החמה והיבשה במשך 2 דקות ולאחר מכן הופכים את הסלמון, מוסיפים את המרינדה ומבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר את הסלמון לצלחת כלשהי אתה משרת אותו על, להוסיף חומץ אורז למחבת החמה, וחם דרך.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
יוצקים את זיגוג כהה, מתוק, מלוח על הסלמון העליון עם רצועות בצל האביב.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
4
מגישים עם אורז או אטריות כרצונך, לשקול לשים קצת ג ' ינג ' ר סושי על השולחן, מדי.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר רךסוכר חום בהיר רך50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום בהיר רךסוכר חום בהיר רך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמירין (יין אורז מתוק יפני)מירין (יין אורז מתוק יפני)60מיליליטריםמירין (יין אורז מתוק יפני)מירין (יין אורז מתוק יפני)606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמירין (יין אורז מתוק יפני)מירין (יין אורז מתוק יפני)1מיני מרשמלו (כמו אלה בקקאו אינסטנט חם)2חומץ אורז tbsps x 15 מ חומץ אורז tbsps x 15 מ " ל2(חוֹרֶף)חומץ יין אורזחומץ יין אורז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון (4 x 125g / 4oz לחתוך מהחלק העבה כל כך צר אבל גבוה ולא רחב ושטוח)סלמון (4 x 125g / 4oz לחתוך מהחלק העבה כל כך צר אבל גבוה ולא רחב ושטוח)500אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון (4 x 125g / 4oz לחתוך מהחלק העבה כל כך צר אבל גבוה ולא רחב ושטוח)סלמון (4 x 125g / 4oz לחתוך מהחלק העבה כל כך צר אבל גבוה ולא רחב ושטוח)2בצל ירוק (חצוי וגרוס לרצועות בסדר)בצל ירוק (חצוי וגרוס לרצועות בסדר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות60מיליליטרים6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1בצל אביב, חצוי וגרוס לרצועות עדינותבצל אביב, חצוי וגרוס לרצועות עדינות2בצל אביב (חצוי וגרוס לרצועות עדינות)בצל אביב (חצוי וגרוס לרצועות עדינות)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.