קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סלמון עם לימון, צלפים ורוזמרין

סלמון עם לימון, צלפים ורוזמרין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון עם לימון, צלפים ורוזמרין. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 429 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגיש 4 . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. אם יש לכם לימון, עלי רוזמרין, גריל פחם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סלמון עם לימון, צלפים ורוזמרין, סלמון עם צלפים לימון ורוזמרין, ו סלמון עם לימון וצלפים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים כל פילה סלמון על חתיכת נייר גדול מספיק כדי לקפל ולאטום.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מברשת הסלמון משני הצדדים עם שמן זית; העונה עם 1/2 כפית כל מלח ופלפל, והרוזמרין. למעלה כל פילה עם 1 פרוסת לימון, 1 מיץ לימון כף, 2 כפות יין ו 1 צלפים כפית. לעטוף את הסלמון בחוזקה בחבילות נייר הכסף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
צלפיםצלפים
סלמוןסלמון
לימוןלימון
ייןיין
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
שימו את חבילות הנייר על מחבת הגריל החמה או מתלה הגריל ומבשלים עד בינוני, 8 עד 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
להעביר את חבילות נייר הכסף צלחות או קערות רדודות לשרת, לתת לכולם לפתוח את רדיד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
צילום: קאנה אוקדה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.