קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלמון עם תירס ועגבניות

סלמון עם תירס ועגבניות
סלמון עם תירס ועגבניות עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 472 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 1 . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בזיליקום, תירס, רוזמרין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ברוזמרין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצת קינוח פטל עם רוזמרין ופקאנים מסוכרים כקינוח. עם כפית נסו סלמון בגריל עם תירס, עגבניות, ותבלינים אבוקדו, סלמון בגריל עם תירס, עגבניות ואבוקדו, ו סלמון עם תירס מתוק, עגבניות, ותבלינים אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
זה מה שהיה לי. שאריות תירס בגריל. כמה עגבניות ירושה מהגינה שלי ושמן זית, חומץ בלסמי, מלח ופלפל. בסופו של דבר אני משתמש כמה בזיליקום טרי מהגינה שלי גם, אבל זה היה מחשבה שנייה אז זה לא עשה את דרכו לתוך התמונה.לקחתי את התירס של קלח, פרוס את העגבניות, טפטף קצת שמן זית וחומץ על זה ותיבלתי אותו עם מלח ופלפל. בוצע. תניח את זה בצד.שמתי את הסלמון במחבת חמה וצורחת עם קצת שמן זית ופשוט מתובל במלח ופלפל. צליתי כמה תפוחי אדמה באותו אופן, שמן זית, מלח ופלפל. היה לי קצת רוזמרין אז זרקתי את זה לתוך המחבת גם כן. מאודה כמה אספרגוס וארוחת ערב היה מוכן. ממש לפני שהגשתי, הוספתי קצת בזיליקום קצוץ לתערובת התירס שלי.
מרכיבים שתצטרך
קורנישונים מתוקים, להגשהקורנישונים מתוקים, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
צווארי עוףצווארי עוף
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.