קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות53
מגזין

סלמון צרוב עם ענבים על מצע של ירקות

סלמון צרוב עם ענבים על מצע של ירקות
סלמון צרוב עם ענבים על מצע של ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 280 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם ירקות התינוק, פילה סלמון, סוכר חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלמון צרוב וירקות, סלמון צרוב על ירקות מעורבים, ו צדפות צרובות מחבת עם ענבי שמפניה ושקדים.

מרכיבים

2בצל צהוב בינוני, קצוץירקות התינוק, שטף ומיובשירקות התינוק, שטף ומיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה11 קילו קישואים,קאייןקאיין0(יכול להיות או להרחיק)רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)אבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים, שטף פרוסענבים, שטף פרוס0(יכול להיות או להרחיק)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון (לחתוך 8 פרוסות פילה)פילה סלמון (לחתוך 8 פרוסות פילה)8ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב2בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר11 קילו קישואים,זרעי שומשום, קלוייםזרעי שומשום, קלויים2(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.