קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון קלוי עם זיגוג סויה-ריבה

סלמון קלוי עם זיגוג סויה-ריבה
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון קלוי עם זיגוג סויה-ריבה יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 50 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 720 קלוריות. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך טריזי לימון, snap pean ו צנון sauté, רוטב סויה נמוך נתרן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 24 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מרהיב. מתכונים דומים: סלמון קלוי עם זיגוג סויה-ריבה, סלמון צלוי עם ריבה-זיגוג Dijon, ו סלמון בגריל עם זיגוג ריבה דיז'ון.

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים ריבה, רוטב סויה, מלח, פלפל שחור, ושום בקערה קטנה. מסדרים פילה סלמון, צד העור למטה, על גיליון אפייה מצופה בנייר כסף מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפל שחורפלפל שחור
ריבהריבה
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מברשת פילה דגים באופן שווה עם חצי תערובת ריבה.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
ריבהריבה
4
אופים פילה דגים ב 450 במשך 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מטאטא חום גבוה (לא להסיר דגים מהתנור); דג מטגן 6 דקות. תערובת כפית נותרת ריבה על מרכז פילה. דג צלייה 3 דקות נוספות או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים דגים באופן שווה עם בצל ירוק; לשרת עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
טריז לימוןטריז לימון
דגיםדגים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.