קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

סלסה ביתית

סלסה ביתית
סלסה תוצרת בית עשויה להיות מתכון טוב להרחיב את רפרטואר ההנאות שלך. מנה אחת מכילה 228 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-8 גרם שומן. מתאים ל-12 מנות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזו. 9 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, פלפל, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 39%, וזה לא כל כך מצוין. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלסה תוצרת בית, סלסה תוצרת בית וסלסה תוצרת בית.

הוראות

1
שלבו את כל המרכיבים, וכל המרכיבים הנוספים שתרצו להוסיף, בקערת זכוכית גדולה. מערבבים היטב עם כף. מכסים בניילון נצמד ומצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ'יפס טורטיה מטוגן.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
3
מסדרים את הטורטיות בערימה וחותכים ל-6 פלחים שווים.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
4
יוצקים בערך 1 אינץ 'של שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה עד 350 מעלות F על מדחום לטיגון עמוק. מטגנים רק כמה בכל פעם, הופכים מדי פעם, עד שהם פריכים ומשחימים קלות, כדקה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מסננים על מגבות נייר; מפזרים קלות מלח, אם רוצים. מאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
6
מערבבים את החומרים יחד ומאחסנים בכלי אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

1גדולאבוקדו, קלופים וקוביותאבוקדו, קלופים וקוביות59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)chopped green chiles with juicechopped green chiles with juice3largesripe tomatoes, diced 14-ounce can diced tomatoes with their juiceripe tomatoes, diced 14-ounce can diced tomatoes with their juice8טורטיות תירס טריותטורטיות תירס טריות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1קטןgreen bell pepper, seeds and veins removed, and mincedgreen bell pepper, seeds and veins removed, and minced2ליים, juicedליים, juiced1מנגו, קלופים וחתוכים לקוביותמנגו, קלופים וחתוכים לקוביות12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, לטיגוןשמן, לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק118אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתחי אננסנתחי אננס1קטןבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר292אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות Poema Cava Brut רוזה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
Poema Cava Brut Rose
Poema Cava Brut Rose
היין מציג ניחוחות וטעמים האופייניים לטרפט, עם תווים רעננים ואלגנטיים של תות, פטל ועלי כותרת של ורדים. חומציות מאוזנת שומרת על היין קל ורענן. התאמה נהדרת עם נקניקים, ברביקיו, ציד קטן ודגים מעושנים קלות.100% Trepat