קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

סלסה ורדה

סלסה ורדה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל סלסה ורדה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 34 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. גשו לסופר וקנו שמן זית, מיץ ליים, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 35%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו סלסה ורדה בסיסית (סלסה מקסיקנית Tomatillo).

הוראות

1
מערבבים tomatillos, בצל, כוסברה, מיץ ליים, שמן זית, מלח כשר, שיני שום, וסראנו צ ' ילה במעבד מזון; דופק לקצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
בתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיךבתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיך
3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
TomatillosTomatillos
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.