קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

סלסה מסיבה מהירה

סלסה מסיבה מהירה
מסיבה מהירה Salsan נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 220 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך עגבניות משומר, צ'יפס טורטייה, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סלסה למסיבה, אפרסקים וסלסה שמנת-מחפש משהו מיוחד להביא למסיבה, ו Triple Layer Guacamole שמנת Cotijan ו Confetti Salsa Party Dip.

הוראות

1
שלב הראשון 9 מרכיבים, אם תרצה, סוכר בקערה גדולה. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.