קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות73
מגזין

סלסה עגבניות צלוי ג'לפנו עם אבוקדו

סלסה עגבניות צלוי ג'לפנו עם אבוקדו
מתכון קלוי Tomatillo סלסה Jalapeno עם אבוקדו יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 6 דקות. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 31 גרם של שומן, וסך הכל 389 קלוריות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 2. מתכון זה מן Andreas מתכונים יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. לך לחנות ותביא עגבניות, מלח, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סלסה עגבניות קלויה ואבוקדו, סלסה עם אבוקדו וטומטילו, ו 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.