קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות29
מגזין

סלסה של גואז'ילו וטומטיו

סלסה של גואז'ילו וטומטיו
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל Guajillo ו Tomatillo Salsan. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 33 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לך צ'ילי ניו מקסיקו, מיץ תפוזים, tomatillos, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלמון צלוי ואספרגוס עם רוטב Guajillo-Tomatillo, 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, ו חזיר מתובל Guajillo ותפוחי אדמה (Puerco Y Papas Al Guajillo) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת בינונית כבדה יבשה (לא לא דביקה) על אש בינונית עד חם, ואז צ ' ילי טוסט בקצרה על כל הצדדים, הקשה על שטוח עם מלקחיים, עד ריכך מעט, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מבשלים tomatillos במים כדי לכסות בסיר קטן עד במכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים עם כפית מחוררת לבלנדר ומוסיפים צ ' ילי, בצל, שום, מיץ תפוזים, ו 3/4 מלח כפית. תערובת עד חלקה (השתמש בזהירות בעת מיזוג נוזלים חמים).
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים לקערה ומגניבים לטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Poema קאווה ברוט עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Poema Cava Brut
Poema Cava Brut
ניחוחות תוססים של אפרסקים בשלים, אגסים ולחם קלוי עם רמז של תבלין למלא את האף. החיך יבש עם מרקם עשיר וקרמי. שכבות של טעם כוללות קליפת תפוז ותבלינים שנמשכת דרך גימור אלגנטי.