קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות36
מגזין

סלסה של מארק

סלסה של מארק
הסלסה של מארק יכולה להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 352 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לך חומץ, פטרוזיליה, רסק עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו הבראוניז של מארק ביטמן, פטריות במרינדה של מארק, ו אמא של מארק מקרוני וגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 11 מרכיבים בסיר על אש בינונית נמוכה במשך 20 דקות, ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בזיליקום ועשבי תיבול הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
3
הסר מהחום.
4
מגישים מיד או צמרמורת.
5
(מתכון זה עושה אצווה 2 1/2 ליטר. אולי תרצה חצי מזה.)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.