קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות11
מגזין

סלסה תות

סלסה תות
תות סלסן נטול גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 24 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. אם יש לכם עגבניות שזיפים, עד 2 פלפלי ג'לפנו, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 55%, וזה די טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלסה תות, סלסה תות, ו סלסה תות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את התותים, העגבניות, הבצל והג ' לפנוס. מערבבים פנימה את מיץ הליים, השמן והשום. מכסים ומקררים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם עוף מבושל או חזיר או כמטבל לשבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
עופותעופות
חזירחזיר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז פאסלין (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.