קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

סלסת אפרסק צ'יפוטלה עם כוסברה

סלסת אפרסק צ'יפוטלה עם כוסברה
סלסת אפרסק צ'יפוטלה עם כוסברה עשויה להיות רק ההור ד' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 20 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מכלמתכונים יש 66 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, שלם 30, וטבעוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם יש לכם מלח ופלפל, בצל, אפרסקים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. עם כפית ציון 34%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: טאקו דגים צ'יפוטלה עם סלסת אפרסק כוסברה, סלסת אפרסק צ'יפוטלה, ו סלסת אפרסק צ'יפוטלה.

הוראות

1
בקערה מערבבים את האפרסקים, הבצל, השום, הג ' ינג 'ר, פלפלי הצ' יפוטלה ברוטב אדובו, כוסברה וליים. מתבלים במלח ופלפל. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובוצ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אפרסקאפרסק
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
רוטברוטב
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. קולקציית היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
אוסף היהלומים של פרנסיס פורד קופולה מונטריי פינו נואר
תווית הכסף פינו נואר בעלת צבע אודם עז וחושפת בושם מפתה של שזיפים אדומים, פרחים ותבלינים מתוקים. טעמים פזרניים של דובדבן שחור, דומדמניות כהות ותות ממלאים את החיך הקטיפתי בעוד תווים של אלגום ממשיכים לגימור הרך והאלגנטי.