קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות7
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

סנדוויץ' הגלידה הטעימה של לולו

סנדוויץ' הגלידה הטעימה של לולו
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים קינוח, אז תנו הזדמנות ל כריך גלידה טעים של לולו. מתאים ל-7 מנות. מנה אחת מכילה 673 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 31 גרם שומן. זה מושלם עבור קיץ. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו נשיקות הרשי, קמח, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו איך להכין כריך גלידה טרופית, עוגיות תות וגלידת שמנת, ו גלידת אבוקדו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את הקינוח עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "