קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

סנדלר פירות עם ציפוי שקדים פריך

סנדלר פירות עם ציפוי שקדים פריך
סנדלר פירות עם ציפוי שקדים פריך הוא מתכון דרומי שמגיש 8. תמורת $1.43 למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 425 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -23 גרם שומן . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו שיבולת שועל, אבקת אפייה, חלב ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב כקינוח. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . עם ציון של 16% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סנדלר אוכמניות-תפוח עם ציפוי שקדים , סנדלר תות ריבס (ללא גלוטן עם ציפוי שקדים-שיבולת שועל) ומטבל פירות יוגורט יווני קרנצ'י חמוציות שקדים .

יין מומלץ: קרם שרי, יין מבעבע, יציאה, ריזלינג, Moscato Dasti, Zinfandel

שמנת שרי, יין מבעבע ופורט הם אפשרויות נהדרות עבור סנדלר. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "