קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

סקונס אגוזים מתובל

סקונס אגוזים מתובל
סקונס אגוז מתובל יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 312 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך תמצית שקדים, חמאה, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 21%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סקונס אגוז מייפל, סקונס שוקולד ואגוזים, ו עוגיות אגוז בננה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו חלב ומיץ לימון; תן לעמוד במשך 2 דקות. בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכר, קליפת התפוז, הסודה לשתייה, אגוז המוסקט, אבקת האפייה, הציפורן והמייס; חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידה כתומהגרידה כתומה
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מייס קרקעמייס קרקע
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים אגוזי מלך ותערובת חלב; מערבבים רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
חלבחלב
3
הופכים למשטח מקומח; ללוש 10 פעמים. מחלקים בצק לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
מגלגלים כל מנה ל -7 אינץ'. מעגל; חותכים כל אחד לשישה טריזים. הפרד טריזים והניח 1 אינץ'. מלבד על ניירות אפייה משומנים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 18-20 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר למתלים.
7
שלב מרכיבי זיגוג עד לקבלת תערובת חלקה; מזלפים על סקונס חמים.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים114אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה קרה, קוביותחמאה קרה, קוביות120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים375אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מייס קרקעמייס קרקע11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1836 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת150אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

סקון עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.