קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

סרטים בארוחת ערב: דלעת ספגטי עם נקניק

סרטים בארוחת ערב: דלעת ספגטי עם נקניק
סרטים בארוחת ערב: דלעת ספגטי עם נקניק דורש סביב 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 605 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-211 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם יש לכם פלפל סדוק, שמן זית, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לכם על ידי לבן על זוג אורז. עם כפית ציון של 0% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. מתכונים דומים: קלוי עגבניות ועוף גיליון פאן ארוחת ערב על סקווש ספגטי, סקווש ספגטי Sriracha עם נקניק, ו דלעת ספגטי עם נקניק.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375°f. שמן מחבת גיליון עם 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
2
פרוס ספגטי סקווש בחצי לאורכו. (קצה המטבח: השתמש בקצה הסכין כדי פירס הראשון ולקבל את החתך התחיל. ברגע שאתה מקבל את החתך הראשון התחיל שאר הסקווש צריך לחתוך בקלות.)
מרכיבים שתצטרך
3
לגרוף את הזרעים וגדילים, ואז מקום לחתוך בצד למטה על מחבת גיליון מוכן.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים במשך 45 דקות, או עד בשר סקווש מפריד בקלות לגדילים עם מזלג. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לסיים התרופפות והסרת "ספגטי" מן הפגזים ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
קמצוץ ולמשוך כדורים קטנים של נקניק מתוך המעטפת (או לעשות כדורים קטנים מנקניק בתפזורת). תמשיך להכין כדורים קטנים מכל הנקניקיות.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים מחבת סאוט גדולה מעל חום בינוני.
7
חום שנותר 1 כף שמן זית במחבת, ולאחר מכן להוסיף בצל ושום. מבשלים עד רך, ערבוב כל 30 שניות, ואז להוסיף נקניק. מבשלים לא נגע עד הצד התחתון של נקניק מתחיל חום, ואז מערבבים. המשך בישול ערבוב מדי פעם עד הנקניק מבושל דרך (@ 2-3 דקות בהתאם לחום וגודל של נקניק).
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים גדילי סקווש ספגטי לנקניק וממשיכים לבשל עד מחומם (בדרך כלל פחות מדקה.)
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום. תזרקו פנימה גבינת פרמזן ואורגנו. מתבלים במלח ופלפל סדוק טרי.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים באופן מיידי.