קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

סרטנים עם כרישה ריזוטו מוצרלה

סרטנים עם כרישה ריזוטו מוצרלה
המתכון סרטנים עם כרישה ריזוטו מוצרלה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 626 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן לך לחנות ותביא את ורמוט, חמאה, סיבוב מוצרלה, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: לפת לבנה שמנת וריזוטו כרישה עם כרישה צ'יפס ירוק, ריזוטו הדרים עם שום-צ'ילה סרטנים, ו ריזוטו הדר טעים עם סרטנים צ'ילי שום.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו