קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

עגבניות קארי מהיר

עגבניות קארי מהיר
עגבניות קארי מהיר עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 600 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל, סוכר חום, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קארי מהיר, כרוב מהיר עם עגבניות, ו קארי מהיר וקל.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים הווקאליים Alfaro Vineyard Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.