קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

עדשים מקסיקניות ואורז

עדשים מקסיקניות ואורז
עדשים ואורז מקסיקניים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 407 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם אבקת צ'ילי, שיני שום, אורגנו וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 73%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עדשים וירקות של צ'יט אורז חום ביריאני (רגל. אורז ועדשים) + בגידה, עדשים מקסיקניות, ו קסדילה מקסיקנית בגריל עם עדשים + סיור בחוות עדשים.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את המרק, העדשים, אבקת הצ ' ילי והכמון. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות או עד שהעדשים כמעט רכות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עדשיםעדשים
מרקמרק
כמוןכמון
4
מערבבים פנימה את התירס, הסלסה, רסק העגבניות, האורגנו והחומץ. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 10 דקות יותר או עד שהעדשים רכות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עדשיםעדשים
אורגנואורגנו
חומץחומץ
סלסהסלסה
תירסתירס
5
מגישים עם אורז; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
אורזאורז

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט פינו נואר היומי נפתח בניחוח עדין של דובדבן שחור ואוכמניות, יחד עם הארומה הטעימה של קסיס ופלפל אדום. בפה הוא מציג את עצמו טרי ופירותי עם מתח על החיך ואורך עדין. זהו ביטוי אלגנטי של ריינגאו פינו נואר.