קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות בראוני עם אגוזי לוז חמאה

עוגות בראוני עם אגוזי לוז חמאה
עוגות בראוני עם אגוזי לוז חמאה יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 678 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו47 גרם של שומן. מתאים ל-12 מנות. אם יש לכם כל ירקות קיצור, חלב, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. . נסו עוגיות אגוזי לוז עם אגוזי לוז קרם חמאה, ביצת נוג-עוגות אגוזים עם ציפוי נוטלה קרם חמאה, ו עוגות דלעת בראוני עם שעועית וניל קרם חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. קו 12 כוסות מאפין עם כוסות אפייה נייר. הכן תערובת בראוני על פי הוראות החבילה באמצעות שמן, מים וביצים. מערבבים ב 1/2 כוס אגוזי לוז קצוצים. מלא כוסות אפייה 3/4 מלא.
מרכיבים שתצטרך
תערובת בראוניתערובת בראוני
אגוזי לוזאגוזי לוז
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
אופים 30 עד 32 דקות או עד המרכזים נקבעים. מגניב 2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר מהמחבת. מגניב לחלוטין על מדפים תיל.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לקבלת ציפוי: לנצח קיצור, חמאה ואגוזי לוז שוקולד להפיץ בקערה גדולה, עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
ממרח אגוזי לוז שוקולדממרח אגוזי לוז שוקולד
קיצורקיצור
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
מוסיפים אבקת סוכר, וניל, מלח וכף אחת של חלב. הכה לאט עד בשילוב. הכה על גבוה, 3 עד 5 דקות, הוספת 1 כף חלב בכל פעם עד עקביות הרצוי מושגת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
חלבחלב
מלחמלח
6
קאפקייקס קפוא על ידי הצבת ציפוי לפינה של שקית פלסטיק resealable.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
7
חותכים 1/2 אינץ ' את הפינה של התיק. החל בקצה החיצוני, לעבוד בתנועה מעגלית לבנות ציפוי נע לכיוון המרכז, יצירת אפקט מערבולת.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
8
מפזרים אגוזי לוז קצוצים שמורים.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז

מרכיבים

553אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)box Pillsbury ® תערובת בראוני שוקולד פאדג'משפחתיbox Pillsbury ® תערובת בראוני שוקולד פאדג'משפחתי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממרח אגוזי לוז בטעם שוקולד ® Jifממרח אגוזי לוז בטעם שוקולד ® Jif2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קצוצים, פלוסאגוזי לוז קצוצים, פלוס12ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוזי לוז קצוצים נוספים, לקישוטאגוזי לוז קצוצים נוספים, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלב, או יותר לפי הצורךחלב, או יותר לפי הצורך2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי טהור® Criscoשמן צמחי טהור® Crisco596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקות All-ירקות ® Criscoקיצור ירקות All-ירקות ® Crisco596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב