קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגות דגים... עם איולי צ'יפולטה ותבלינים תירס רימונים

עוגות דגים... עם איולי צ'יפולטה ותבלינים תירס רימונים
עוגות דגים... עם איולי צ'יפולטה & תבלין תירס רימונים הוא pescatarian ומספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 120 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. מתכון זה מ לדבר על עגבניות יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מיץ של סיד, מיונז chipolte, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכונים דומים: עוגות דגים באיי הודו המערבית עם קארי איולי, המבורגרים פרחחים עם איולי חריף ותבלינים תירס, ו פילה דגים מצופה פתיתי תירס עם איולי צ'ילה-כוסברה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל חריף אנהיים צ'יליפלפל חריף אנהיים צ'ילי1צביטהצבוט פלפל צ'יליצבוט פלפל צ'ילי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טחון דקכוסברה טחון דק2ביציםביצים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחת עלה איטלקית טחוןפטרוזיליה שטוחת עלה איטלקית טחון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)dijondijon1ליים, מיץליים, מיץ24ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, לפי הטעםמלח כשר, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז צ'יפולטהמיונז צ'יפולטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן גרוסהפרמזן גרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי רימון (aka ארילים)זרעי רימון (aka ארילים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדג אמנון או דג לבן אחר, קצוץ בערךדג אמנון או דג לבן אחר, קצוץ בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Europe. kgmEurope. kgm

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו