קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגות מחבת חזיר

עוגות מחבת חזיר
מתכון זה מספק 16 מנות. עם 155 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חזיר צלוי משך, קמח, תערובת קמח תירס עצמי עולהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוגות מחבת, עוגות IHOP מחבת, ו עוגות המחבת של ג'וניור (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד תערובת קמח תירס ו 5 החומרים הבאים רק עד לחלח; מערבבים חזיר משך.
מרכיבים שתצטרך
תערובת קמח תירסתערובת קמח תירס
חזיר משךחזיר משך
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
יוצקים על 1/4 גביע הבלילה עבור כל עוגת מחבת על מחבת חמה, משומנת קלות או מחבת nonstick גדולה. מבשלים 3 עד 4 דקות או עד צמרות מכוסים בועות וקצוות נראים יבשים ומבושלים; להפוך ולבשל בצד השני 2 עד 3 דקות או עד שנעשה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים מיד עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לחזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Malbec עילית La Celian. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
סיליה עלית מלבק
סיליה עלית מלבק
ניחוחות מורכבים שבהם בולט הפרי האדום והעסיסי, עם תרומה פרחונית אלגנטית ועשבי תיבול טריים.ההזדקנות באלון השיגה ביין זה שילוב מעודן השורר את הפרי. בפה יש כניסה מחמירה ואורך גדול. בפה, הטאנינים רכים ומשיי. אידיאלי לשתות עם לוח גבינת עיזים, מכיל חיסון קלוי, humita, ירקות קלויים, אגסים בהפחתת Malbec.