קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות7
ציון בריאות16
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגות מחבת סובין

עוגות מחבת סובין
עוגות מחבת סובין לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 7. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 254 קלוריות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד טוב כמו קינוח זול. אם יש לכם חלב, אבקת אפייה, עמילן תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 57%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: עוגות מחבת, עוגות מחבת ג'וני, ו עוגות תירס מחבת.

הוראות

1
בקערה שלבו את הקמח, הסוכר, אבקת האפייה והמלח. בקערה אחרת מקציפים ביצה; מערבבים חלב, קליפת תפוז וסובין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
גרידה כתומהגרידה כתומה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
סוביןסובין
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לעמוד במשך 1-2 דקות או עד סובין הוא התרכך.
מרכיבים שתצטרך
סוביןסובין
3
מוסיפים לחומרים יבשים; מערבבים היטב.
4
יוצקים על ידי 1/4 כוסות על מחבת טפלון חמה; הפעל כאשר בועות מלמעלה של פנקייק. מבשלים עד שהצד השני מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
לסירופ, שלבו סוכר ועמילן תירס בסיר. מערבבים בהדרגה מיץ תפוזים, חמאה וקליפת תפוז. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
גרידה כתומהגרידה כתומה
עמילן תירסעמילן תירס
חמאהחמאה
סוכרסוכר
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה תפוז קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
כתוםכתום
7
מגישים עם פנקייק.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "