קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

עוגות מסא סלבדור ממולאות

עוגות מסא סלבדור ממולאות
עוגות מסא סלבדור ממולאות נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. אם יש לך מוצרלה, מים, קמח טורטייה תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. מתכונים דומים: עוגות מסא סלבדור ממולאות, עוגות מאסה מטוגנות ומתוקות, ו עוגות תירס מסא עם ביצים שלוקות.

הוראות

1
לזרוק יחד גבינה, שעועית, קליפת חזיר, ו 1/2 כפית מלח בקערה גדולה עם הידיים שלך, ולאחר מכן לחץ על תערובת בחוזקה לתוך 16 (1 1/2 אינץ') כדורים (למילוי).
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
חזירחזיר
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב קמח טורטייה, מים, ו 1/2 כפית מלח בקערה גדולה ללוש עם הידיים שלך עד הבצק אחיד צורות, על 1 דקה. (הבצק צריך להיות לח אבל לא דביק. במידת הצורך, ללוש קצת יותר קמח טורטייה או מים לבצק.)
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לשטח בצק כוס 1/4 בין כפות לחות לדיסק 4 אינץ'. לעטוף דיסק סביב כדור מילוי, סוגר אותו, וליצור כדור חלק. Reflatten בין כפות הידיים לתוך דיסק 4 אינץ '(1/2 אינץ ' עבה; מילוי צריך להישאר מוסתר). שים על מגש מרופד בניילון נצמד ומכסה בניילון נצמד כדי למנוע ייבוש. הפוך 15 יותר pupusas.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
מחממים מחממים מחבת comal או גדולה (2 מבער) מעל חום בינוני-נמוך עד חם, לפחות 2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מברשת קלה עם שמן, ואז לבשל pupusas בקבוצות, מפנה ולחיצה קלה עם מרית מתכת כל 2 עד 3 דקות, עד פריך משחימים כתמים (כמה גבינה עשוי לטפטף החוצה), 10 עד 12 דקות סך לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
6
מגישים באופן מיידי.
1
* Pupusas יכול להיווצר (אבל לא מבושל) 2 שעות קדימה ומקורר, מכוסה בניילון נצמד. * מומלץ לאכול גלמים מיד, אך ניתן לשמור עליהם חמים בתנור בטמפרטורה של 250 מעלות צלזיוס תוך כדי בישול קבוצות שנותרו. Recrisp על comal 1 דקה לכל צד לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.