קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות11
ציון בריאות7
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות עוגת גבינה פטל

עוגות עוגת גבינה פטל
המתכון עוגת גבינה פטל יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. והוא יספק כ 11 מנות. מנה אחת מכילה 911 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 61 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פירורי קרקר גרהם, תמצית vanillan, ג'לי פטלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגות לימון עם עוגת גבינה פטל, עוגת גבינה עם פטל עם שוקולד, ו עוגות גבינה עם רוטב פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את המחבת בתנור ואופים במשך 8 עד 10 דקות, ולאחר מכן להפוך את החום עד 275 מעלות פרנהייט ולהמשיך לאפות עוד 12 עד 16 דקות, או עד צמרות עוגות הגבינה הם זהובים. הם ישברו למעלה, וזה בסדר, כי אנחנו נכסה את הסדקים עם קצפת, מה שמביא אותי לחלק הבא.בזמן שהקאפקייקס אופים, תכיני את הגבינה הקצפת.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את קרם ההצלפה ואת גבינת השמנת בקערה בגודל בינוני. באמצעות מיקסר חשמלי, להכות את התערובת על גבוה במשך כ 2 דקות, או עד צורות קצפת צפופה ועבה. זה יהיה הרבה יותר עבה מאשר חנות קנה שמנת, וזה יהיה צינור מתוך שקית ציפוי די יפה! מכסים ומקררים.לאחר הקאפקייקס נעשים, להסיר אותם מהתנור ולאפשר להם להתקרר לטמפרטורת החדר. לאחר מכן, מניחים אותם במקרר במשך 30 דקות כדי להירגע. עכשיו הם מוכנים להיות חלבית.להתאים שקית ציפוי עם גודל 13 קצה ציפוי כוכב סגור. עכשיו למלא את התיק שני שלישים מלא של קצפת ולגלגל את החלק העליון הריק של התיק עד הקצפת הוא נחמד דחוס בפנים, כמו בועות אוויר יגרום את הזיגוג לגמגם בצורה מבולגנת ולא יפה, נקי משיכות. תפוס עוגה ולהתחיל הדובדבן אותו סביב הקצה החיצוני, ממשיך מעבר לקצה עד שאתה עומד לפגוש את הנקודה שבה התחלת ציפוי. תלתל את הציפוי למרכז העוגה, וסיימת! זה בעצם כמו לעשות ספירלה אחת, גדולה.חזור על התהליך הזה עם כל העוגות.
מרכיבים שתצטרך
3
מקשטים את צמרות עם פטל asingle.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים מיד ומקררים כל שאריות.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 קופסת רסק עגבניות1 קופסת רסק עגבניות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה1(יכול להיות או להרחיק)קינמוןקינמון3(חוֹרֶף)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך11ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינה מוקצפתגבינה מוקצפת241 4 אונקיות. חבילת פירה מיובש (השתמשנו בסגנון ביתי של איידהואן)חבילות גבינת שמנתחבילות גבינת שמנת11ריבס, קצוץ טרי או קפואלאחר הקאפקייקס נעשים, להסיר אותם מהתנור ולאפשר להם להתקרר לטמפרטורת החדר. לאחר מכן, מניחים אותם במקרר במשך 30 דקות כדי להירגע. עכשיו הם מוכנים להיות חלביתלאחר הקאפקייקס נעשים, להסיר אותם מהתנור ולאפשר להם להתקרר לטמפרטורת החדר. לאחר מכן, מניחים אותם במקרר במשך 30 דקות כדי להירגע. עכשיו הם מוכנים להיות חלבית4ביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ו 1 כפית קמחו 1 כפית קמח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי קרקריםפירורי קרקרים11ריבס, קצוץ טרי או קפואקרום קרקר גרהםקרום קרקר גרהם2(חוֹרֶף)סוכר מגורעןסוכר מגורען796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת כבדה, נוזל לא כבר מוקצףקצפת כבדה, נוזל לא כבר מוקצף11 קילו קישואים,מיץ לימוןמיץ לימון3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטל, טרי או קפואפטל, טרי או קפוא11ריבס, קצוץ טרי או קפואפטל טרי לקישוטפטל טרי לקישוט11ריבס, קצוץ טרי או קפואפטל יחיד. מגישים מיד ומקררים כל שאריותפטל יחיד. מגישים מיד ומקררים כל שאריות11ריבס, קצוץ טרי או קפואג'לי פטלג'לי פטל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכרסוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכרסוכר11 קילו קישואים,תמצית ונילתמצית וניל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיםמים11ריבס, קצוץ טרי או קפואלחצו כאן למתכון להדפסהלחצו כאן למתכון להדפסה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגות. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "