קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 33 דק.
מנות11
ציון בריאות5
מגזין

עוגות קרם ברולה

עוגות קרם ברולה
אם יש לכם סוכר מגורען, משחת שעועית וניל, סוכר דמרה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אנשים רבים באמת אהבו את הקינוח הזה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: עוגות קרם ברולה, Cupcakes Crème Brûlée, ו Cupcakes Crême Bruleé.

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוז היטבסוכר חום בהיר ארוז היטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)5largesחלמון ביצה (טמפרטורת החדר)חלמון ביצה (טמפרטורת החדר)4largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת כבדה, צוננתשמנת כבדה, צוננת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק8(יכול להיות או להרחיק)דמרה סוכרדמרה סוכר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה ללא מלח, מרוכך(2 מקלות) חמאה ללא מלח, מרוכך170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותק, נמסשוקולד לא ממותק, נמס11 קילו קישואים,משחת שעועית וניל או 1 ½ כפית תמצית ונילמשחת שעועית וניל או 1 ½ כפית תמצית וניל11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Calvet קרם דה בורדו ברוט rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.