קושיקשה
מוכן ב47 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות שוקולד פורטוגזיות

עוגות שוקולד פורטוגזיות
עוגות שוקולד פורטוגזיות הן אולי הקינוח שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 391 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לך כפות רמה גלגלית סוכר, גלגלית סוכר, כמה קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 47 דקות. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת לא משהו. נסו עוגת פטל פורטוגזית, עוגות פודינג פורטוגזיות, ו עוגות קוקוס פורטוגזיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
אבק משטח עם קמח לגלגל את הבצק שלך קצת יותר גדול מ 8 1/2-by-11 אינץ ' גיליון נייר.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
2
מברשת עם חלמון הביצה ולפזר את שאר החומרים מעל, להיות עדין עם allspice וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
חלמון ביצהחלמון ביצה
3
מגלגלים את הבצק בחוזקה כמו גליל שוויצרי לעשות צורה נקניק ארוכה. עם סכין, לחתוך את הנקניק לתוך 1 אינץ '(2 1/2 ס " מ) חתיכות. קח 8 חתיכות הצידה, להקפיא את שאר הבצק ליום סגריר.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
4
מחממים התנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C/גז 6).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
סובבו את כל חתיכות הבצק כלפי מעלה ושטחו אותן מעט. אבק את פני השטח של המאפה שלך עם קמח, ואז לגלגל כל חתיכה החוצה לתוך מעגל דק (סביב הגודל של צלחת ספל תה). אפילו לי אין תבניות מאפה מתאימות בבית, אז אני רק משמן ומשמן את החיצוניות של 8 כוסות הזכוכית שלי. לאחר מכן, אני מניח מעגל של בצק על גבי כל כוס, קפלים, צובט ומחבק את הבצק סביבם.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
6
מניחים את הכוסות על מגש אפייה, מאפה בחלק העליון, ומכניסים לתנור שחומם מראש עד פריך וזהוב, סביב 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
הסר מהתנור, ובעוד עדיין חם, לקחת מגבת תה וללטף את החלק העליון מעט מורם של המאפה בחזרה על לתחתית שטוח של כוס ? נותן לך בסיס שטוח שוב. אפשר להתקרר, בזהירות להסיר את המקרים מאפה סביב הכוסות.
מרכיבים שתצטרך
בסיסבסיס
תהתה
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
תנורתנור
1
מניחים את השמנת הכפולה, סוכר וקורט מלח במחבת ומביאים לרתיחה. ברגע התערובת יש מבושל, להסיר מהחום, ולהוסיף את החמאה והשוקולד. מערבבים עד שהוא נמס לחלוטין. אפשר לתערובת להתקרר מעט, ערבוב בחלב הקר עד חלקה ומבריקה. לפעמים התערובת הזאת נראית כאילו היא התפצלה. אפשר לתערובת להתקרר קצת יותר, ולהקציף קצת חלב קר נוסף עד חלקה. לגרד את כל התערובת לתוך קונכיות מאפה מבושל. לנער אפילו את זה ולאפשר להתקרר במשך 1 עד 2 שעות, עד שהוא בטמפרטורת החדר. אבק עם אבקת הקקאו. בסופו של דבר המאפה צריך להיות קצר ופריך ואת המילוי צריך להיות חלק צריך לחתוך כמו חמאה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
אבקת קקאואבקת קקאו
קרם כפולקרם כפול
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת