קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות תותים מזוגגות בכתום

עוגות תותים מזוגגות בכתום
עוגות תות עם זיגוג כתום יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, סוכר, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגות לימון ותפוזים מזוגגות, עוגת תות עם זיגוג כתום, ו עוגיות סורגום עם קרם מוקצף ויסקי כתום-Wild West Cupcakes.

הוראות

1
הפוך cupcakes: מחממים תנור ל 191°. קו 12 כוס מאפין מחבת עם נייר liners. בקערה, מערבבים יחד קמח, אבקת אפייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
2
קרם חמאה וסוכר עם מיקסר על מהירות גבוהה עד אור ורך. לנצח ביצה ביצה לבן עד בשילוב טוב. עם מערבל על נמוך, להכות במחצית תערובת הקמח. לנצח 6 כפות. מיץ תפוזים, ולאחר מכן להוסיף את תערובת הקמח הנותרים להכות עד בשילוב, גירוד למטה הצדדים של קערה לפי הצורך. בעדינות לקפל תותים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
3
הבלילה כפית לתוך כוסות מאפין מוכן, ממלא כל אחד עד כמעט מלא.
4
אופים עד שקיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, 20 עד 22 דקות.
5
תן מגניב במחבת על מתלה תיל לפחות 5 דקות.
6
הפוך זיגוג: בקערה קטנה, מערבבים יחד סוכר ממתקים הנותרים 2 כף. מיץ תפוזים עד חלקה. אם זיגוג עבה מדי, מערבבים מיץ נוסף, וודא להוסיף רק 1 כפית. בכל פעם, עד שתגיע העקביות הרצויה. זיגוג צריך להיות משוחרר מספיק כדי להפיץ בקלות על עוגות, אבל לא כל כך רזה כי זה מטפטף.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר עוגות מחבת העליון באופן שווה עם זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו מגניב לחלוטין על rack, על 1 שעה.
9
מקשטים כל עוגה עם חצי תות, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך