קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

סירופ תותים ביתי

סירופ תותים ביתי
סירופ תותים תוצרת בית עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי ל-Fodmap מגיש 15 ומחיר 15 סנט למנה . מנה אחת מכילה 56 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד ליום האם . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לך תותים, סוכר, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 9% , שניתן לשפר. סירופ תותים תוצרת בית בריא ללא סוכר (הכל טבעי!) , סירופ תותים תוצרת בית בריא ללא סוכר (הכל טבעי!) ותמיסת סירופ: סירופ מייפל ביתי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר מביאים סוכר ומים לרתיחה. מוסיפים בהדרגה תותים; להחזיר לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים על פנקייק, וופל או גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Saccetto "Zecchino" DOC Brut Wine עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
פרי עשבוני, מלון, אבן