קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגות תירס אוכמניות עם גלידת אפרסק-מייפל

עוגות תירס אוכמניות עם גלידת אפרסק-מייפל
עוגות תירס אוכמניות עם גלידת אפרסק-מייפל יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, גלידת אפרסק-מייפל, קמח תירס מאבן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגיות אפרסק ובלקברי עם קרם אוכמניות, יוגורט יווני בטעם טבעי & ממותק 3 דרכים – סנדלר אפרסק, קיווי תות, & Blackberry Maple, ו עוגות תירס אוכמניות עם סירופ מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 20
2
בקערה גדולה, לטאטא את הקמח, קמח תירס, אבקת אפייה, סוכר מגורען ומלח. עובד על בלנדר, להשתמש בסכין שולחן כדי לגרד את נוזל החלב מקלחי התירס.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצי מגרעיני התירס, החלב והחלמונים לבלנדר ומחית עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא את מחית התירס לתוך החומרים יבשים. מקפלים את החמאה המומסת ואת גרעיני התירס הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
5
באמצעות מיקסר חשמלי, להכות את החלבונים ביצה עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים את הלבנים מוכים לתוך הבלילה, ואז לקפל בזהירות את האוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים מחבת גדולה.
7
מברשת קלות עם חמאה. עבור כל עוגה, יוצקים דלי 1/4 כוס הבלילה על המחבת ומבשלים מעל חום מתון עד בועות קטנות מופיעות על פני השטח, על 3 דקות. הפוך את עוגות התירס ומבשל עד הזהב, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
8
מעבירים את עוגות התירס לתבנית אפייה ומתחממים בתנור בזמן שאתם מכינים את השאר.
מרכיבים שתצטרך
9
מחסנית 4 או 5 עוגות תירס על כל צלחת ואבק עם סוכר ממתקים. מעל כל ערימה עם כף של גלידת אפרסק-מייפל ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך