קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגות תפוחים

עוגות תפוחים
המתכון עוגות תפוחים מוכן בסביבות 2 שעות וזה בהחלט מדהים צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה 319 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. גשו לסופר וקנו חמאת תפוחים, מיץ לימון, אגוז מוסקט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגות קינמון תפוחים עם ציפוי דבש ומערבולת דבש: עוגות ראש השנה לשנה חדשה מתוקה, עוגות פריך תפוחים עם ציפוי חמאת תפוחים, ו עוגות תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 2 (12 כוס) מחבתות מאפין
2
עבור העוגה: מחממים תנור ל 350 מעלות F. קו 24 פחיות מאפין עם liners נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
3
באמצעות מערבל יד או מערבל עומד, שמנת החמאה וסוכר וניל יחד עד רכות, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר ונילסוכר וניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
4
מוסיפים ביצים, אחד בכל פעם ותמצית וניל, מכים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
ביצהביצה
5
מערבבים את הקמח, אגוז מוסקט, סודה לשתייה ומלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים חצי מתערובת הקמח לחמאה המוקרמת, מוסיפים את השמנת החמוצה, ואז את שאר הקמח. לנצח עד בשילוב טוב, דואג לא לערבב יותר מדי. מקפלים בעדינות את התפוחים הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תפוחתפוח
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
מחלקים את הבלילה בין קופסאות מאפין מוכנות, ממלאים אותם 1/2 דרך מלאה.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
8
אופים עד שקיסם מוכנס למרכז העוגות יוצא נקי ואת צמרות האביב בחזרה כאשר נלחץ בעדינות, על 20 דקות. לקרר את הקאפקייקס בדיל על מתלה במשך 10 דקות ואז להסיר מן הפח מגניב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
9
לשים חמאת תפוחים לתוך שקית מאפה קטנה עם קצה פתוח לסחוט כמות קטנה למרכז של כל קאפקייק. המשך קירור לחלוטין. ואז כפור עם זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
חמאת תפוחיםחמאת תפוחים
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
10
לקבלת ציפוי: באמצעות מערבל יד או עומד, מקציפים גבינת שמנת וחמאה יחד, במהירות בינונית, עד רכות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
11
מוסיפים וניל ומיץ לימון. במהירות נמוכה, להוסיף בהדרגה סוכר של ממתקים לנצח עד בשילוב טוב. כפור לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ לימוןמיץ לימון
ונילוניל

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת תפוחיםחמאת תפוחים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגאלה גדולה או תפוח אפייה אחר, קלופים, cored, וקצוץ דק (אודותגאלה גדולה או תפוח אפייה אחר, קלופים, cored, וקצוץ דק (אודות11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1(יכול להיות או להרחיק)מלח משובחמלח משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1stickחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל או דבק ונילתמצית וניל או דבק וניל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר וניל (ראה הערה של קוק)סוכר וניל (ראה הערה של קוק)