קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות22
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות עוגת גבינה עם אוריאו

עוגיות עוגת גבינה עם אוריאו
המתכון עוגיות עוגת גבינה אוריאו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 4 שעות ו-50 דקות. והוא יספק כ 22 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 290 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם בלוקים גבינת שמנת, גבינת שמנת מוקצפת, וניל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגיות וקאפקייקס עוגת גבינה קרם {Akan Oreo Cheesake Cupcakes}, עוגיות עוגת גבינה בטעם מנטה אוריאו, ו nutella & oreo עוגות גבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות אוריאו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.