קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות צ'יפוטלה שוקולד מריר

עוגיות צ'יפוטלה שוקולד מריר
עוגיות צ'יפוטלה שוקולד מריר דורשות כ 1 שעה ו 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 270 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 36 מנות סועדים.. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם סודה לשתייה, סוכר חום, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 55 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 17%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגיות צ'יפוטלה שוקולד מריר, עוגיות בשחור לבן: גבינת שמנת שוקולד צ'יפס ושוקולד מריר סוכר חום כהה, ו עוגיות בשחור לבן: גבינת שמנת שוקולד צ'יפס ושוקולד מריר סוכר חום כהה.

הוראות

1
מקציפים בקערה קמח, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מכניסים את השוקולד הקצוץ לקערה חסינת מיקרוגל; ממיסים בתנור המיקרוגל בעוצמה של 40 אחוז במרווחים של 30 שניות; תוך ערבוב לאחר כל התכה, עד שהשוקולד חם ונמס בצורה חלקה, 1 עד 3 דקות. אפשר להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
תנורתנור
3
בקערה גדולה נפרדת, השתמשו במיקסר חשמלי כדי להקציף את החמאה, הסוכר החום, 1 1/2 כוס סוכר לבן, אבקת קקאו ופלפל צ ' יפוטלה עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מוסיפים את הביצים אחת אחת, מקציפים כל ביצה לתערובת לפני שמוסיפים את הבאה. מקציפים פנימה את תמצית הווניל והמים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
מיםמים
ביצהביצה
5
מערבבים את השוקולד המומס לתערובת החמאה. מערבבים בעדינות את תערובת הקמח עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
מערבבים פנימה את השוקולד צ ' יפס. כיסוי קערה, בצק במקרר במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרפדים ניירות אפייה בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
מניחים 1/2 כוס סוכר בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מרדדים בצק לכדורים קטנים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
10
מגלגלים כדורים בסוכר לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
גלולגלול
11
מניחים את העוגיות על ניירות האפייה המוכנים, במרחק של כ -2 סנטימטרים זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
12
אופים בתנור שחומם מראש עד להתייצבות העוגיות, 12 עד 14 דקות. מניחים להתקרר על הסדינים למשך דקה או שתיים לפני שמוציאים למדפים לסיום הקירור.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'יפוטלה קצוץ דק ברוטב אדובופלפל צ'יפוטלה קצוץ דק ברוטב אדובו3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו, מנופהאבקת קקאו, מנופה4ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצי שוקולד מתוק, קצוץחצי שוקולד מתוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.