קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות5
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות רוזמרין ללא גלוטן ורוטב

עוגיות רוזמרין ללא גלוטן ורוטב
עוגיות רוזמרין ללא גלוטן ורוטב יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה 637 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. גשו לסופר וקנו קמח בטטה, חלב חמאה, ציר עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו קרם ביסקוויטים ורוטב: חלב ללא, ללא גלוטן & ערמומי, מרווה ללא גלוטן, gruyere + ביסקוויטים לחמאה נקניק + רוטב, ו ביסקוויטים של בירה רוזמרין עם רוטב נקניק סטאוט (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים0מקלותתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1קמצוץ קטן1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם פרשקרם פרש2(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש3(חוֹרֶף)טפיוקה קמחטפיוקה קמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיית ארוחת בוקר חזיר התפוררהנקניקיית ארוחת בוקר חזיר התפוררה5ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח בטטהקמח בטטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה6(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, קרהחמאה לא מלוחה, קרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Karthauserhofkarthauserhofberg ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
ניחוח משהו שמרים, טרי מאוד עם מבטא מובהק של פירות אדומים, במיוחד פטל. ארון ריקודים קלאסי, קל עם גימור מינרלי בסדר.