קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שוקולד עוגיות

עוגיות שוקולד עוגיות
עוגיות שוקולד עוגיות יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 266 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם שמן קנולן, חלבוני ביצה, פירורי עוגיות אוראו נוספים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 17%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגיות עוגיות שוקולד צ'יפס {ציפוי שוקולד חמאה חומה}, עוגות בצק עוגיות שוקולד צ'יפס עם בצק עוגיות חמאה, ו עוגיות שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, המים, השמן וחלבוני הביצה; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים גבוה במשך 2 דקות. מקפלים בעדינות פירורי עוגיות. מלאו כוסות מאפינס מרופדות בנייר שני שלישים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
אופים בחום של 350 מעלות למשך 18-22 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין. קאפקייקס פרוסט; מפזרים פירורי עוגיות נוספים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקותחבילה אחת (15-1/2 אונקיות) עוגיות אוראו, מרוסקות
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "