קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס קוקוס פקאן

עוגיות שוקולד צ'יפס קוקוס פקאן
עוגיות שוקולד צ'יפס קוקוס פקאן עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 36. 10 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם שוקולד צ'יפס חצי מתוק, אגוזי פקאן, קוקוס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. עם כפית ציון של 15%, המנה הזו לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס פקאן קוקוס, קוקוס, פקאן, עוגיות שוקולד צ'יפס, ו עוגיות שוקולד צ'יפס קוקוס פקאן קלוי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב בקערה קמח, סודה לשתייה ומלח. מקציפים בקערה אחרת קיצור, חמאה, סוכר חום וסוכר לבן עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים ביצים לתערובת חמאה אחת אחת, מוסיפים תמצית קוקוס ותמצית וניל עם הביצה האחרונה. מערבבים תערובת קמח לתערובת חמאה ומקפלים פנימה קוקוס, אגוזי פקאן, שוקולד צ 'יפס חצי מתוק ושוקולד צ' יפס לבן.
מרכיבים שתצטרך
שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
תמצית קוקוסתמצית קוקוס
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קיצורקיצור
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
גורפים בצק בכפיות ומגלגלים לכדורים בגודל 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
הניחו כדורים במרחק של 2 סנטימטרים זה מזה על גבי ניירות אפייה לא משומנים. משטחים מעט כדורי בצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד להזהבה, 10 עד 12 דקות. הניחו לעוגיות להתקרר על ניירות אפייה למשך 5 דקות לפני שמעבירים למתלים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות שוקולד צ ' יפס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
עדינות מונעת פירות מסומנת בפרחים עדינים בריסלינג שנקטף מאוחר. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. החלפה מדהימה של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.