קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת אהבה לימון

עוגת אהבה לימון
עוגת אהבה לימון נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. יש קינוח זה 530 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, ציפוי מוקצף, תרכיז לימונדה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. עם כפית ציון של 10% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: אוהב את מאמה לימון ברים, שבוע אהבה: אנחנו אוהבים...עוגות תפוחי אדמה מתוקים של גרהם, ו עוגת אהבה.

הוראות

1
כדי להפוך את העוגה, להתחיל עם סכין משונן וליישר את הקצה הגדול יותר של העוגה. זה יהיה בתחתית. תחתוך את החלק העליון של העוגה. בזהירות להפריש (לא לשבור). תוציא תעלה בעוגה בשביל המילוי. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
2
בקערה, לשלב קרם לימון ו 1 כוס של ציפוי מוקצף. מערבבים בעדינות לשלב, נזהרים לא לעורר יתר על המידה. מילוי מרכז העוגה עם מילוי וכיסוי עם החלק העליון השמורה של העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
קרם לימוןקרם לימון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כדי להפוך את הדובדבן, למקם את כל מרכיבי הדובדבן בקערה ומערבבים לשלב. ודא שכל הגושים מומסים.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
טפטוף ציפוי על עוגה עד מכוסה לחלוטין בזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
5
בואו להגדיר לפני ההגשה.
1
טבעת עוגה פאונד יכול להיות מעוטר עם nosegay יפה של ורדים או פרחים אכילים אחרים להציב את החור המרכזי. לחלופין, אתה יכול לקנות קציץ עוגה קפוא פאונד תערובת לימון שכבה בין פרוסות. למעלה עם יותר קרם לימון ומקשטים עם פירות יער טריים.
מרכיבים שתצטרך
פרחים אכיליםפרחים אכילים
עוגה יבשהעוגה יבשה
פירות יערפירות יער
קרםקרם
לימוןלימון