קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת אוכל מלאך קינמון פקאן

עוגת אוכל מלאך קינמון פקאן
אם אתה רוצה להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לרפרטואר שלך, עוגת אוכל מלאך קינמון פקאן עשויה להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 38 גרם שומן, ובסך הכל 546 קלוריות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. אם יש לך קינמון טחון, סוכר חום, תוספת מוקצפת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 29%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת אוכל מלאך פקאן, עוגת אוכל מלאך קינמון-תפוח, ו עוגת אוכל מלאך.

הוראות

1
חתוך בזהירות את החלק העליון של 1 אינץ ' של עוגת אוכל מלאך; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)
2
חותכים לעוגה ומסירים בעדינות את ליבת העוגה ומשאירים גבול בעובי 1 אינץ ' מלמטה ומסביב לצדדים. מפוררים עוגת ליבות לחתיכות קטנות.
3
בקערה בינונית מערבבים יחד חתיכות עוגה, גבינת שמנת, סוכר חום, אגוזי פקאן וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מלאו טבעת מרכזית של עוגת אוכל מלאכים בתערובת.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)2 (1 אונקיה) אריזות ללא שומן וללא סוכר תערובת פודינג וניל (כגון Jell-O®)
5
מניחים שוב את העוגה.
6
עוגת פרוסט עם ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
7
מקשטים עם אגוזי פקאן קצוצים וקינמון טחון.
מרכיבים שתצטרך
קינמון טחוןקינמון טחון
חתיכות פקאןחתיכות פקאן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב עוגת אוכל מלאכים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. רוזסלקום נוצץ קליל ופריך משלים עוגת אוכל מלאכים רכה-על אחת כמה וכמה אם אתם מגישים אותה עם תותים. כמובן שגם יין לבן נוצץ מתוק יעבוד. אתה יכול לנסות ספומנטה אדומה של בלטורה רוסו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%