קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת בוץ מיסיסיפי II

עוגת בוץ מיסיסיפי II
המתכון Mississippi Mud Pie II יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 2 שעות ו -40 דקות. והוא יספק כ 15 מנות. מנה אחת מכילה 306 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 118 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . אם יש לך תערובת פודינג שוקולד מיידית, סוכר ממתקים, גבינת שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגת בוץ מיסיסיפי, עוגת בוץ מיסיסיפי, ו עוגת בוץ מיסיסיפי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית, לשלב אגוזי מלך וקמח.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים היטב, ואז מוסיפים חמאה רכה או מרגרינה. מערבבים עד החומרים משולבים תערובת יוצר כדור. לחץ לתוך החלק התחתון של מחבת 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 20 דקות, עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר וקריר.
6
מניחים תערובת פודינג בקערה בינונית ומקציפים בחלב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
מערבבים עד חלקה. אפשר להגדיר במשך 5 דקות ואז להפיץ על גבי קרום מקורר.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
8
בקערה גדולה קצפת גבינת שמנת עד רכות. מקציפים בסוכר של קונדיטור עד שהתערובת חלקה. בקערה נפרדת, קרם שוט עד פסגות רכות טופס, ואז לקפל לתוך תערובת גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מורחים על שכבת פודינג. תירגע לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.