קושימומחה
מוכן ב1 ש, 37 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת גבינה עם קפה

עוגת גבינה עם קפה
עוגת גבינה עם קפה דורשת בערך 1 שעה ו -37 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 197 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם סוכר, שמנת, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 24%. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם קפה, עוגת גבינה עם קפה, ו קפה עוגת גבינה עם ארטיקים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 30
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מעיל 9 אינץ ' מחבת springform עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
3
שלב פירורי קרקר גרהם ו 3 מרכיבים הבאים, ומערבבים היטב. בחוזקה לחץ על תערובת פירור לתוך התחתון ו 2 אינץ ' עד הצדדים של פאן; להגדיר פאן בצד.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
שלב 2/3 כוס סוכר הבא 6 מרכיבים בקערה גדולה; לנצח עם מיקסר במהירות גבוהה עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
מערבבים היטב גרגרי חלב וקפה.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
חלבחלב
6
מוסיפים תערובת חלב ושמנת חמוצה לתערובת גבינת שמנת; להכות עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלבחלב
7
לנצח חלבונים ביצה במהירות גבוהה עם מערבל עד פסגות רכות טופס. בהדרגה להוסיף 1/4 כוס סוכר, 1 כף בכל פעם, להכות עד פסגות נוקשות טופס. בעדינות לקפל תערובת ביצה לבן לתוך תערובת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
גבינהגבינה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
8
יוצקים הבלילה למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
אופים ב 300 במשך 1 שעה או עד כמעט להגדיר. כבה את התנור; שחרר עוגת גבינה מצדי המחבת באמצעות מרית מתכת צרה או סכין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
סכיןסכין
מחבתמחבת
10
בואו עוגת גבינה לעמוד בתנור עם דלת מעט פתוח במשך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
הסר עוגת גבינה מהתנור; כיסוי וצינה 8 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק שומן ללא גבינת שמנת, מרכךבלוק שומן ללא גבינת שמנת, מרכך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בלוק 1/3-פחות שומן גבינת שמנת, מרוכךבלוק 1/3-פחות שומן גבינת שמנת, מרוכך3largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)3(חוֹרֶף)גרגרי קפה מיידייםגרגרי קפה מיידיים2(חוֹרֶף)מקל מופחת קלוריות מרגרינה, נמסמקל מופחת קלוריות מרגרינה, נמס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קקאו לא ממותקקקאו לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס