קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר צמחונית

עוגת גזר צמחונית
עוגת גזר צמחונית דורשת סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מספק כ 6 מנות . מנה אחת מכילה 647 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. אם יש לכם אבקת אפייה, מלח, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . עם כפית ציון 66% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עוגת גזר צמחונית, עוגת גזר עם מיץ גזר, ו עוגת גזר עוגה עם ציפוי גבינת שמנת אננס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). חמאה מחבת springform 8 אינץ'. בקערה קטנה, מוסיפים מיץ לימון לחלב. מערבבים יחד ולתת לעמוד 5 דקות. לנפות קמח, אבקת אפייה, קינמון, ציפורן ומלח יחד ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
מיץ לימוןמיץ לימון
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמן שמנת, גרידת תפוזים וסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
גרידה כתומהגרידה כתומה
קרםקרם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים חלב חמוץ ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב חמוץחלב חמוץ
ונילוניל
4
מוסיפים תערובת קמח ומכים עד חלקה. מערבבים את הגזר המגורד ואגוזים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
5
יוצקים את הבלילה לתוך 8 אינץ 'springform או אחרים עמוק 8 אינץ' פאן.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 1 שעה, או עד קיסם מוכנס לתוך העוגה יוצא נקי. אפשר להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידה כתומהגרידה כתומה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה