קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

עוגת גלידה קלה עם פאדג'חם

עוגת גלידה קלה עם פאדג'חם
והוא יספק כ 25 מנות. מנה אחת מכילה 116 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-25 דקות. זה מושלם עבור קיץ. גשו לסופר וקנו גלידת שוקולד, ציפוי קצפת, גלידת תות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: עוגת גלידה קלה עם פאדג'חם, עוגת גלידה תוצרת בית, ו עוגת גלידת קינמון.

הוראות

1
קו 9 אינץ ' מחבת עגולה עם ניילון נצמד, עם קצוות המשתרעים על פני צד של מחבת. Stand 14 עוגיות סביב קצה מחבת. לרסק עוגיות שנותרו. שמור 1/2 פירורי כוס לשימוש מאוחר יותר; מפזרים פירורים שנותרו על תחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
2
מורחים גלידת תות על פירורים; למעלה עם 1 כוס שוט מגניב ופירורים שמורים. מכסים בגלידת שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
גלידת תותגלידת תות
גלידת שוקולדגלידת שוקולד
מורחיםמורחים
3
להקפיא 4 שעות.
4
הסר קינוח מן המקפיא 10 דקות. לפני ההגשה. השתמש ידיות לעטוף פלסטיק להרים קינוח מן המחבת. בזהירות לקלף את לעטוף פלסטיק; מקום קינוח על צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
5
תן לעמוד בטמפרטורת החדר כדי לרכך מעט. למעלה עם נשאר שוט מגניב; טפטוף עם ציפוי פאדג'.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "