קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת גן האביב

עוגת גן האביב
עוגת גן האביב עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 338 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 55 דקות. לך לחנות ותביא טיפות צבע מאכל, חטיפי גרהם, תערובת עוגה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מושלם עבור אביב. זה עובד היטב כמו קינוח במחיר סביר מאוד. נסו מרק גן האביב, ספרינג גארדן קוקי פאזל, ו סלט תפוחי אדמה גן האביב (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן עוגת הבלילה ואופים לפי הוראות על החבילה למחבת 13x9 אינץ'. עוגה מגניבה במחבת 5 דקות.; הסר מן המחבת כדי מתלה חוט. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
גוון שוט מגניב עם צבע מאכל.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
3
מורחים על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
לקשט עם ingedients הנותרים דומה תמונה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.