קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת הו הו בדולר גבוה

עוגת הו הו בדולר גבוה
עוגת הו הו בדולר גבוה עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 565 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -47 גרם שומן כל אחת. תמורת 96 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם סוכר, קיצור, שוקולד צ'יפס מריר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-30 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 23% , וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: עוגת מיליון דולר פאונד , עוגת מיליון דולר פאונד ועוגת מיליון דולר פאונד .

מרכיבים

5(חוֹרֶף)לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1806 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מריר-מתוקשוקולד צ'יפס מריר-מתוק114אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה4חלמוניםחלמונים1שולחןקמחקמח2386 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3056 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1שולחןשמןשמן0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים205אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1שולחןתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.